6 روش برای افزایش دامین آتوریتی

افزایش دامین آتوریتی

دامین آتوریتی و پیچ آتوریتی یکی از فاکتورهای فعلی سئو برای تشخیص قدرت سایت درموتورهای جستجو می باشد ، در این مطلب به 6 روش برای افزایش دامین آتوریتی پرداختم .

دامین آتوریتی چیست ؟

دامین آتوریتی یک معیاری برای میزان قدرت سایت می باشد که توسط سایت MOZ تعریف شده است ، به این معنی که هر چه قدرت سایت شما بیشتر باشد عدد تعریف شده برای سایت شما به 100 نزدیک تر می باشد ، برای مشاهده دامین آتوریتی به این لینک مراجعه کنید .

 

افزایش دامین آتوریتی

1 – انتخاب نام مناسب برای دامنه

اگر تازه می خواهید یک وبسایتی راه اندازی کنید سعی کنید نام دامنه ای انتخاب کنید که مربوط به فعالیت شما باشد ، به عنوان مثال اگر می خواهید یک وب سایتی درباره اخبار سئو داشته باشید حتما از کلمه ی سئو به عنوان پیشوند یا پسوند استفاده کنید . این کار باعث می شود نام شما در ذهن مخاطب بماند .

2 – بهینه سازی محتوا

پس از انتشار محتوا مطمئن شوید محتوای شما بطور صحیح برای موتور های جستجو بهینه شده است ، بررسی کنید در محتوای شما از برچسب ها و Alt برای عکس ها استفاده شده است ، سعی کنید ساختار قالب سایت شما طوری باشد که مطالب مرتبط را در همان صفحه به کاربر نمایش دهد .

3 – لینک دهی داخلی

لینک دهی داخلی

اکثر مدیران سایت ها تمرکزشان روی بک لینک هایی است که به سایت آن ها شده است ، اما مهم تر از آن لینک های داخلی سایت می باشد ، اگر لینک دهی شما درست باشد به این معنا است که کاربر می تواند صفحات شما را به خوبی پیدا کند و خیلی سریع سایت شما رو ترک نکنند ، این عامل یکی از فاکتورهای مهم در رتبه بندی سایت و افزایش دامین آتوریتی می باشد .

4 – رسپانسیو بودن سایت

تعداد زیادی از کاربران سایت شما کاربران موبایل خواهند بود ، اگر سایت شما رسپانسیو نباشد نه تنها ضربه ای به رتبه سایت خودتون بلکه باعث از دست رفتن کاربران بشه .

5 – افزایش سرعت لود سایت

اکثر کاربران برای سایتی که سرعت بارگذاری آن ها بسیار بالا است صبر نمی کنند و سایت را ترک می کنند ، با بهینه سازی عکس ها و فایل های Css و Js سرعت سایت خودتون رو بالا ببرید ، برای بررسی سرعت سایت خودتون به این لینک مراجعه کنید .

6 – انتشار مقالات در شبکه های اجتماعی

سوشال سیگنال

شبکه های اجتماعی نقش مهمی رو در رشد سایت دارند ، از این ابزار ها استفاده کنید و محتوایی که منتشر کردید رو در شبکه های اجتماعی قرار دهید و دکمه به اشتراک گذاری رو در پایین هر مقاله قرار دهید ، وقتی کاربر مقاله ی شما را به اشتراک بگذارد بدین معنی است که محتوای شما را خوانده است .

 

0
اشتراک‌گذاری
Farid Mohammadi

ارسال پاسخ