SMO چیست و تفاوت آن با SEO

SMO

شاید SMO را بارها شنیده باشید اما شاید خیلی اطلاعات دقیق درباره آن نداشته باشید ، در این مطلب پرداختم به SMO و تفاوت آن با SEO

 

در مقاله قبل پرداختم به SEM و تفاوت آن با SEO اما در این مقاله پرداختم به اینکه SMO چیست و چه تفاوتی با SEO دارد ، SMO هم یکی از روش های بهینه سازی سایت است که در ادامه به آن پرداختم .

کاربران یک کسب و کار کوچک را ممکن است به سه روش پیدا کنند :

  • سایت شما در نتایج اول موتورهای جستجو باشد
  • وب سایت شما توسط شخصی معرفی شده باشد
  • درباره وب سایت شما اطلاعات داشته باشند

همانطور که می دانید سئو مجموعه ای از روش ها و تکنیک ها است که هدف آن فقط جذب مخاطب برای وب سایت است که ، در این بین SMO نیز بخشی از SEO است که به این هدف کمک می کند .

SMO چیست

SMO چیست

SMO مخفف search marketing optimization به معنای بهینه سازی شبکه های اجتماعی است که برای اولین بار در سال 2006 مطرح شد و با پیشرفته تر شدن شبکه های اجتماعی موضوع جدی تری گرفت . SMO بیشتر به مواردی به محتوا ، ارتباط کاربران با محتوای منتشر شده و بازخورد می پردازد که در ادامه آن را توضیح خواهم داد .

تفاوت SMO و SEO

تفاوت SMO و SEO

همینطور که بالا خواندید SMO یکی از روش هایی است که می توان در SEO انجام داد ، اگر فکر می کنید که SEO به تنهایی برای یک وب سایت کافی است اشتباه می کنید ! شبکه های اجتماعی یک فرصت بزرگ برای معرفی کسب و کار به کاربران میلیونی این محیط است .

ابزاری ها SMO

شبکه های اجتماعی بزرگی هستند که می تونید محتوا یا موضوع کسب و کار خودتون رو به اشتراک بگذارید ، اما مهم ترین شبکه های احتماعی که برای سئو و رشد وب سایت مهم هستند عبارتند از :

  • گوگل پلاس
  • فیس بوک
  • توئیتر
  • یوتیوب
  • لینکدین

 

 

0
اشتراک‌گذاری
Farid Mohammadi

ارسال پاسخ